Ogłoszenie o zamówieniu Zp.271.2.10.2017
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
nr ZP.271.2.10.2017
Wójt Gminy Brenna ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna
ZAPRASZA
nr ZP.271.2.10.2017
Wójt Gminy Brenna ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna
ZAPRASZA
do składania ofert w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie konkursu ofert zgodnie z postanowieniami:
- „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwotę wskazaną w art. 4 pkt. 8 ustawy PZP” stanowiącym Załącznik nr 2 do Zarządzenia Wójta Gminy Brenna nr 198/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie systemu udzielania zamówień publicznych w UG Brenna;
- „Regulaminem Zamówień Publicznych przy realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 w Urzędzie Gminy Brenna” stanowiącym Załącznik nr 3 do Zarządzenia Wójta Gminy Brenna nr 198/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie systemu udzielania zamówień publicznych w UG Brenna,
- instrukcji konkursowej.
na realizację zadania publicznego pn.:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.
„Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Brennej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Brennej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii ” i współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
- Opis przedmiotu zamówienia
1.2 Zakres rzeczowy obejmuje nadzór nad:
a) wzmocnieniem istniejącej więźby dachowej pod panele fotowoltaiczne,
b) wymianą pokrycia dachowego pod panele fotowoltaiczne,
c) wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła (powietrze–woda) wspomagających układ c.o. i c. w. u.,
d) uruchomieniem nowopowstałej instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła wraz z dostawą i instalacją zestawu komputerowego z oprogramowaniem obsługującym i monitorującym pracę instalacji,
e) modernizacją instalacji c. o. sali gimnastycznej,
f) dociepleniem ścian poniżej terenu,
g) dociepleniem cokołu budynku,
h) dociepleniem stropodachu nieużytkowego,
i) wykonaniem przebudowy schodów wejściowych głównych oraz bocznych,
j) częściową wymianą stolarki zewnętrznej,
k) modernizacją instalacji c. o. wraz z wymianą grzejników oraz instalacji,
l) zamurowaniem wnęk zagrzejnikowych oraz bruzd i otworów po przekuciach,
ł) wykonaniem robót malarskich po wymianie instalacji c.o.,
m) modernizacją kotłowni gazowej,
n) remontem pokrycia dachowego budynku szkoły wraz z wymianą rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich.
1.3 Do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy należy:
- pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.),
- realizowanie Nadzoru inwestorskiego zgodnie z postanowieniami projektu umowy, która stanowi integralną część instrukcji konkursowej - załącznik nr 2 .
1.4 POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV:
71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego.
1.5 Termin realizacji zamówienia
1.5.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych - od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego nadzorowanych robót po usunięciu wszystkich wad.
1.5.2 Planowany termin zakończenia robót budowlanych - do 31.08.2018 r.
Zamawiający zastrzega, że termin realizacji robót budowlanych i tym samym okres pełnienia nadzoru inwestorskiego może ulec zmianie.
1.5.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas przeglądów gwarancyjnych z wykonawcą robót budowlanych (minimum raz w roku) – od dnia zakończenia robót protokołem odbioru końcowego oraz do dnia podpisania protokołu ostatecznego odbioru po usunięciu wszystkich wad ujawnionych w okresie gwarancji jakości. Maksymalny okres obowiązywania gwarancji na zrealizowane roboty budowlane wynosi – 60 miesięcy.
1.5.4 Ostateczne zakończenie realizacji przedmiotu umowy zakończy się wraz z upływem okresu gwarancji na roboty budowlane wykonane w ramach realizacji w/w zadania inwestycyjnego.
1.6 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Brennej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii ” i współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 26 w godzinach od 8:00 do 14:00, drogą elektroniczną: zp@brenna.org.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.bip.brenna.org.pl
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- w sprawach technicznych: Mariusz Nowak tel. 33 8536-222 wew. 226
- w sprawach procedury konkursowej: Barbara Stec - Czyż tel. 33 8536-222 wew. 226
Koperta zawierająca ofertę powinna być odpowiednio oznaczona:
Nie otwierać. Konkurs – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Brennej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”.
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w Urzędzie Gminy Brenna, 43-438 Brenna ul. Wyzwolenia 77, Biuro Podawcze w terminie do 05.12.2017 r. do godz. 10:30.
Kryteria porównania i oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%):
A/ CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty - waga kryterium 60 % tj. max. 60 pkt.
Ocena zostanie obliczona wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto z rozpatrywanych
i nieodrzuconych ofert
C = ----------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty
B/ Doświadczenie zawodowe waga kryterium 40 % max. 40 pkt.
Zamawiający będzie oceniał doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru Koordynatora tj. będzie punktował usługi nadzoru zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na nadzorowaniu budowy, rozbudowy lub termomodernizacji budynku w skład których wchodziła między innymi instalacja fotowoltaiczna wraz z pompą ciepła oraz kotłownia gazowa, gdzie wartość każdej nadzorowanej roboty budowlanej jest nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł brutto;
Punkty przyznawane w tym kryterium:
- 1 usługa – 10 pkt
- 2 usługi – 20 pkt
- 3 usługi – 30 pkt
- 4 usługi – 40 pkt
Zamawiający maksymalnie oceniał będzie 4 usługi.
Uwagi:
a) W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium Wykonawca wskaże w pkt. 15 Formularza oferty, że zrealizował usługi o których mowa w niniejszym kryterium, oraz załączy dowody potwierdzające, że wskazane usługi zostały zrealizowane prawidłowo np. referencje, protokoły odbioru usługi.
b) Jeżeli Wykonawca nie posiada doświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie (tj. nie wypełni pkt. 15 formularza ofert lub wpisze inne niż wymagane uslugi) - Zamawiający w takim przypadku przyzna Wykonawcy 0 pkt.
c) Zamawiający przyzna również wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach:
- nieprzedłożenia przy ofercie dowodów, o których mowa powyżej, potwierdzających że wykazane usługi zostały wykonane należycie;
- z treści przedłożonych dokumentów nie wynika w sposób jednoznaczny (np. w treści dokumentów są błędy, dokumenty są niekompletne, dokumenty nie są spójne, itd.), że usługi zostały wykonane należycie.
d) w przypadku usług przedstawionych na poczet ww. kryterium oceny ofert Wykonawca nie może korzystać z doświadczenia innych podmiotów.
BRENNA, dn.27.11.2017 r.