Ogłoszenie
O G Ł O S Z E N I E Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brennej informuje, że od dnia 10 marca 2008r. otwarty został Punkt Użyczania Sprzętu...
O G Ł O S Z E N I E Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brennej informuje, że od dnia 10 marca 2008r. otwarty został Punkt Użyczania Sprzętu...
Uchwała nr 128 /XVII / 2008
Rady Gminy w Brennej
z dnia 17 kwietnia 2008 roku
w sprawie: zatwierdzenia i przystąpienia do projektu systemowego pn. „Możesz więcej” w ramach Priorytetu VII, działanie 7.1, poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Na podstawie art. 7 ust.1 pkt 6 i 18 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku (tekst -jednolity Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) i art. 5 ust 3 pkt. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249,poz.2104 z późn. Zm.) oraz art. 28ust.1 pkt.2) ustawy zasadach prowadzenia polityki rozwoju z dnia 6 grudnia 2006r.(Dz. U. z 2006r. nr 227, poz. 1658 z późn. zm.)
RADA GMINY W BRENNEJ
uchwala
§ 1
Przystąpienie do realizacji projektu systemowego pn. „Możesz więcej” w ramach Priorytetu VII, działanie 7.1, poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizatorem projektu będzie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brennej.
§ 2
Projekt systemowy pn. „Możesz więcej” będzie współfinansowany ze środków budżetu jednostki samorządu terytorialnego szczebla lokalnego w roku 2008 w wysokości 8.043,70 zł, co stanowi 10,5% całkowitej wartości projektu.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się P.O. Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brennej.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wnioski na Świadczenia Rodzinne na nowy okres zasiłkowy 2008/2009 przyjmowane są w godz. od 8.00 do 14.00 w czwartki od 9.00 do 15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brennej informuje , że nowe wnioski do wypłaty zasiłku rodzinnego na okres zasiłkowy 2008/2009 można składać od 1 lipca 2008r.
Informacja na temat Domów Pomocy Społecznej do pobrania w "Tablica ogłoszeń"