Menu Podmiotowe menu ikonka

Zadania komórki ds. zamówień publicznych

Do zakresu komórki ds. zamówień publicznych należą sprawy związane przeprowadzaniem postępowań w zakresie zamówień publicznych, a w szczególności:

  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
  • sporządzanie rocznego sprawozdania
  • bieżące monitorowanie realizacji wydatków
Podmiot publikujący: Urząd Gminy Brenna
Wytworzył: Krzysztof Majeran 2015-11-13
Opublikował w BIP: Maciej Owczarzy 2015-11-30 14:45:42
Modyfikował: Maciej Owczarzy 2015-11-30 14:45:42
Liczba wyświetleń: 3552
Data aktualizacji Nazwa operacji Zaktualizował Podgląd Porównaj
2015-11-30 14:45:42 Utworzono treść Maciej Owczarzy Szukaj
        Porównaj