Urząd Gminy Brenna
HERB GMINY
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

Zadania komórki ds. zamówień publicznych

Do zakresu komórki ds. zamówień publicznych należą sprawy związane przeprowadzaniem postępowań w zakresie zamówień publicznych, a w szczególności:

  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
  • sporządzanie rocznego sprawozdania
  • bieżące monitorowanie realizacji wydatków
Podmiot publikującyUrząd Gminy Brenna
WytworzyłKrzysztof Majeran - Z-ca Wójta i Sekretarz Gminy Brenna2015-11-13
Publikujący Maciej Owczarzy - Admin 2015-11-30 14:45

Dane teleadresowe pracownika ds. zamówień publicznych

Stanowisko: Inspektor ds. zamówień publicznych

Imię i nazwisko: Barbara Stec-Czyż

Biuro nr: 24

Telefon: +48 33 853 62 22 wew. 226

E-mail: b.stec-czyz@brenna.org.pl
 

Stanowisko: Inspektor ds. zamówień publicznych

Imię i nazwisko: Aneta Cholewa

Biuro nr: 24

Telefon: +48 33 853 62 22 wew. 226

E-mail: a.cholewa@brenna.org.pl

Podmiot publikującyUrząd Gminy Brenna
WytworzyłKrzysztof Majeran - Z-ca Wójta i Sekretarz Gminy Brenna2015-11-13
Publikujący Maciej Owczarzy - Admin 2015-11-30 14:46
Modyfikacja Maciej Owczarzy - Admin 2017-11-02 14:23
Ostatnio dodane
Przetargi
Treści
Newsletter
Urząd Gminy Brenna ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna , tel. +48 33 853 62 22 , e-mail: poczta@brenna.org.pl
Poprawny CSS!
Wygenerowano: 16 stycznia 2019r. 20:16:49
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.