Urząd Gminy Brenna
HERB GMINY
bip.gov.pl
Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Karta Informacyjna

Wniosek o wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych

I. Podstawa Prawna

  • Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Nr 45, poz. 235 z późniejszymi zmianami);
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami);
  • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych dotyczących żłobków i klubów dziecięcych (Dz. U. Nr 69, poz. 367);
  • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna (Dz. U. Nr 69, poz. 368);
  • Uchwała Nr  VII/66/11   Rady Gminy Brenna z dnia 12 maja 2011 r.  roku w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych.

II. Wymagane dokumenty

  • wniosek o wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
  • oświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON i NIP
  • oświadczenie o spełnianiu warunków lokalowych
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku osoby fizycznej)

III. Wymagane załączniki

  • 1. wypełniony wniosek i oświadczenia,
    2. w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej wyciąg z rejestru publicznego potwierdzający status podmiotu,
    3. kopia dowodu dokonania opłaty rejestrowej.

IV. Dokumenty do wglądu

  • - dokument stwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma być prowadzona opieka,
    - w przypadku osoby fizycznej dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.

V. Opłaty*

  • opłata 500 zł za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych - na konto Urzędu Gminy Brenna  Bank PEKAO S.A. 87 1240 4142 1111 0010 4292 4237
    tytuł wpłaty: "Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych”.

VI. Termin załatwienia sprawy

  • 7 dni od złożenia wniosku

VII. Miejsce załatwienia sprawy

  • Ewidencja Działalności Gospodarczej pokój nr 106

IX. Tryb odwoławczy

  • Odmowa wpisu do rejestru oraz wykreślenie z rejestru następuje w drodze decyzji administracyjnej. Od niniejszej decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Brenna w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Załączniki:

1. wniosek

2. oświadczenie  o niekaralności

3.oświadczenie dotyczące NIP i REGON

4. oświadczenie dotyczące warunków lokalowych

5.rozporządzenie MPIPS w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych

6.uchwała Nr VII/66/11 Rady Gminy Brenna

 

 
powrot
Podmiot publikującyUrząd Gminy Brenna
WytworzyłGrażyna Cholewa - Ewidencja działalności gospodarczej2012-12-05
Publikujący Maciej Owczarzy - Admin 2012-12-05 10:10
Modyfikacja Maciej Owczarzy - Admin 2012-12-05 10:15
Urząd Gminy Brenna ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna , tel. +48 33 853 62 22 , e-mail: poczta@brenna.org.pl
Poprawny CSS!
Wygenerowano: 23 lutego 2018r. 21:06:31
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.