Urząd Gminy Brenna
HERB GMINY
bip.gov.pl
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Ogłoszenie o zamówieniu - Zp.271.2.5.2017
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT 
nr ZP.271.2.5.2017
 
Wójt Gminy Brenna ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna
 
ZAPRASZA
 
do składania ofert w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie konkursu ofert zgodnie z postanowieniami:  
- „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwotę wskazaną w art. 4 pkt. 8 ustawy PZP” stanowiącym Załącznik nr 2 do Zarządzenia Wójta Gminy Brenna nr 198/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie systemu udzielania zamówień publicznych w UG Brenna;
- „Regulaminem Zamówień Publicznych przy realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 w Urzędzie Gminy Brenna” stanowiącym Załącznik nr 3 do Zarządzenia Wójta Gminy Brenna nr 198/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie systemu udzielania zamówień publicznych w UG Brenna,
- instrukcji konkursowej.
 
 na realizację zadania publicznego pn.:
 
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.
„Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Brennej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”
 
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
  1. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Zamówienie polega na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją p.n. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Brennej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii” zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez firmę INFOMARK” Ciućka Marek, ul. Beskidzka 5, 44-200 Rybnik.  Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. S. Żeromskiego, zlokalizowanej w Brennej przy ulicy Bukowa  45, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii. Zamówienie obejmuje również wykonanie robót remontowych w budynku.
1.2 Zakres rzeczowy obejmuje nadzór nad:
a) wzmocnieniem istniejącej więźby dachowej pod panele fotowoltaiczne,
b) wymianą pokrycia dachowego pod panele fotowoltaiczne,
c) wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła (powietrze–woda) wspomagających układ   c.o. i c. w. u.,
d) uruchomieniem nowopowstałej instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła wraz z dostawą i instalacją zestawu komputerowego z oprogramowaniem obsługującym i monitorującym pracę instalacji,
e) modernizacją instalacji c. o. sali gimnastycznej,
f) dociepleniem ścian poniżej terenu,
g) dociepleniem cokołu budynku,
h) dociepleniem stropodachu nieużytkowego,
i) wykonaniem przebudowy schodów wejściowych głównych oraz bocznych,
j) częściową wymianą stolarki zewnętrznej,
k) modernizacją instalacji c. o. wraz z wymianą grzejników oraz instalacji,
l) zamurowaniem wnęk zagrzejnikowych oraz bruzd i otworów po przekuciach,
ł) wykonaniem robót malarskich po wymianie instalacji c.o.,
m) modernizacją kotłowni gazowej,
n) remontem pokrycia dachowego budynku szkoły wraz z wymianą rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich.
1.2 Do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy należy:
  1. pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.),
  2. realizowanie Nadzoru inwestorskiego zgodnie z postanowieniami projektu umowy, która stanowi integralną część instrukcji konkursowej -  załącznik nr 2 .
Na czas obowiązywania umowy Inspektor Nadzoru jest do dyspozycji Zamawiającego w godzinach czasu pracy Urzędu, a w razie potrzeby (na wezwanie Zamawiającego) również w godzinach i dniach wolnych od pracy Urzędu.

1.3 POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV:
71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego.

1.4 Termin realizacji zamówienia
1.4.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych - od dnia  podpisania umowy do  dnia podpisania protokołu odbioru końcowego nadzorowanych robót po usunięciu wszystkich wad.
1.4.2 Planowany termin zakończenia robót budowlanych - do 30.09.2017 r.
Zamawiający zastrzega, że termin realizacji robót budowlanych i tym samym okres  pełnienia nadzoru inwestorskiego może ulec  zmianie.
1.4.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas przeglądów gwarancyjnych z wykonawcą robót budowlanych (minimum raz w roku) – od dnia zakończenia robót protokołem odbioru końcowego oraz do dnia podpisania protokołu ostatecznego odbioru po usunięciu wszystkich wad ujawnionych w okresie gwarancji jakości. Maksymalny okres obowiązywania gwarancji na zrealizowane roboty budowlane wynosi – 60 miesięcy.
1.4.4. Ostateczne zakończenie realizacji przedmiotu umowy zakończy się wraz z upływem okresu  gwarancji na roboty budowlane wykonane w ramach realizacji w/w zadania inwestycyjnego.
1.5 Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia planuje pozyskać dofinasowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach RPO WSL 2014-2020.
 
Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 26 w godzinach od 8:00 do 14:00, drogą elektroniczną: zp@brenna.org.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.bip.brenna.org.pl 
 
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- w sprawach technicznych: Mariusz Nowak  tel. 33 8536-222 wew. 226
- w sprawach procedury konkursowej: Barbara Stec - Czyż tel. 33 8536-222 wew. 226
 
 
Koperta zawierająca ofertę powinna być odpowiednio oznaczona:
Nie otwierać. Konkurs – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.  „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Brennej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”.
 
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w Urzędzie Gminy Brenna, 43-438 Brenna ul. Wyzwolenia 77,  Biuro Podawcze w terminie do 17.05.2017 r. do godz. 10:30.
 
Kryteria porównania i oceny ofert:
 
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%):
 
CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty  - waga kryterium 100 %.
 
Ocena zostanie obliczona wg wzoru: 
 
           Najniższa łączna cena brutto z rozpatrywanych
           i nieodrzuconych ofert
C = -----------------------------------------------------------------------------------                   x 100 pkt
               Cena brutto badanej oferty
 
 
Ocenę końcową stanowi suma punktów uzyskanych za kryterium cena.
 
 
BRENNA, dn. 09.05.2017 r.
 
powrot
Podmiot publikującyUrząd Gminy Brenna
WytworzyłBarbara Stec-Czyż - Inspektor ds. zamówień publicznych2017-05-09
Publikujący Barbara Stec-Czyż - Inspektor ds. zamówień publicznych 2017-05-09 09:17
Modyfikacja Barbara Stec-Czyż - Inspektor ds. zamówień publicznych 2017-05-18 13:22
Ostatnio dodane
Przetargi
Treści
data dodania: 2017-10-31
Newsletter
Urząd Gminy Brenna ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna , tel. +48 33 853 62 22 , e-mail: poczta@brenna.org.pl
Poprawny CSS!
Wygenerowano: 21 listopada 2017r. 07:12:42
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.