Urząd Gminy Brenna
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
Od: Fraza:
Do: Treści archiwalne

Od dnia 1 kwietnia 2012 r. zadaniem gminy jest zapewnienie dostępu do tłumacza języka migowego (Dz. U. poz. 1243 nr 209 z 2011 r.). Osoba niepełnosprawna powinna zgłosić takie zapotrzebowanie przynajmniej trzy dni przed terminem realizacji swojej potrzeby administracyjnej (wyjątkiem są sytuacje nagłe). Gmina zobowiązana jest wówczas do zapewnienia obsługi osoby uprawnionej w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym. Zapotrzebowanie należy zgłaszać w sekretariacie urzędu:

 

Urząd Gminy Brenna
ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna
e-mail: poczta@brenna.org.pl

 

lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą (www.sekap.pl lub www.epuap.gov.pl).

 

Świadczenie tłumacza jest bezpłatne dla osoby uprawnionej.

 

Osoby niepełnosprawne mają prawo w kontaktach z organami administracji publicznej skorzystać z pomocy tzw. osoby przybranej, która ma im pomagać w porozumiewaniu się z urzędnikami.

Podmiot publikującyUrząd Gminy Brenna
WytworzyłKrzysztof Majeran - Z-ca Wójta i Sekretarz Gminy Brenna2012-04-02
Publikujący Maciej Owczarzy - Admin 2012-04-02 10:33
Modyfikacja Maciej Owczarzy - Admin 2012-04-02 10:33
Urząd Gminy Brenna ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna , tel. +48 33 853 62 22 , e-mail: poczta@brenna.org.pl
Wygenerowano: 27 czerwca 2017r. 10:51:44
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.